onsdag 18 juni 2014

Lyxkänsla på glasstruten

På tre veckor har jag redan haft 1000 sidvisningar på min blogg! Så roligt! Har så länge funderat på att starta en blogg men inte känt mig redo och inte kunnat se en bild framför mig hur jag vill ha det!

Men med sådan fantastisk respons så ger det mersmak att fortsätta inspirera. Detta firar vi med lite lyxglass!

Tusen tack till er alla!

Här kommer ett litet tips på hur du kan skoja till glasstruten. Få en liten lyxigare känsla av en mycket enkel dessert. Går dessutom att förbereda innan middagen!

8 strutar

50 g choklad
Strössel efter smak

Smält choklad
Doppa struten i chokladen och sedan i strössel eller strö över strösslet(kräver lite mer koncentration)

Mycket gott och garanterat uppskattat av barnen!
Lycka till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar